onsdag 22 april 2015

Bokkort


22 April 2015 


Mors Dag bokkort

Kort kan ju se ut lite hur som helst. 
Här är ett bokkort som jag gjort till min svärmor på Mors Dag. 






Eftersom jag älskar vintage och spets, så ska det ju gå i den stilen. :) 



Hjärtat är från Magnolia Doohickeys dies.




Mycket rivna och chalkade kanter hör till, 
blommor och fina dekorationer,




utstansat och 3D glace och glitter tycker jag också om. 




Om man vill kan man använda insidan, "lådan" till nån present.
Jag dekorerade med en textstämpel från Reprint och mer blommor istället :) 




 Diesen är Cheery Lynn Design. 
















Självklart är det Maja Designs underbara papper, 
denna gång ur serien  Sofiero :)



Mall och mått till hur man gör själva sidorna och kortet finns här.
Hoppas ni blivit inspirerade :) 

Scrappa Lugnt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar