onsdag 4 mars 2015

Card In A Box


4 Mars 2015

Card In A Box


Detta kort hittade jag beskrivning på på Pinterest. 
Vet inte helt vilken sida mallen är på men sök på "card in a box", 
finns även beskrivningar på you tube hur det går till.
Finns många olika sett att dekorera dessa på. 
Jag gjorde min till en tjej som fyllde 8 år.




Eftersom Matilda, som tjejen heter, 
fyller på våren så passade det med lite fräcka vårfärger.




En glittrig foam siffra passade bra här.




Kaninen är en Magnolia stämpel, målad med promarker.




Bokstäverna är i foam och glittrade med orange Stickles.




Många dies använde jag. Alla hjärtan är Nellie Snellen Dies. 
Grattis är från Rox Stamps Dies, även den glittras med Stickles.
Dom två bakre hjärtan satte jag fast med en bit overheadplast,
men kan säkert använda en bit av nån gammal förpackning.











Så här blir kortet i hop vikt. 
Scrappa Lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar