onsdag 24 april 2013

Vår

Onsdag 24 April 2013


Vår


Idag vill jag dela med mig av lite vårkänslor,
 med hjälp av stämpeln från Whimsy Stamps, 
Fluffy Hanging in There.
 Jätte söt tycker jag :)




 Papperna jag använt är från Reprint, Spring Time. 
Målat Fluffy med Promarker. 




Textstämpel från Vilda Stamps. 
En på utsidan och en på insidan.






Här en annan text stämpel från Inkido.

Spetsen har jag köpt på loppis, och knapparna är begagnade. 

Fjärilarna har jag klippt ut i från det ena Reprint pappret, 
böjt lite på vingarna och glittrat lite  med Stickles, Crystal.





Blommor och blad har också fått lite glitterlim.
Siffrorna är utstansade i min Big Shot, 
från alfabetet Aquarius, QuicKutz, 
 och sen lackade med Glossy Accents från Ranger. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar